Editie 2016

Line-up:

Minus 4

Deze groep uit Eeklo brengt buiten hun collectie covers strekkende van de jaren ’70 tot nu ook eigen muziek. In deze band vloeit door de aderen van Piet Wallaert zelfs scoutsbloed, aangezien de Barfeesten voor deze band een soort van thuisoptreden is belooft dit zeker een intrigerend optreden te worden!

BOBBY C

BOBBY C is het alter ego van Eeklonaar Bob Caussyn, een niet-singer-songwriter geïnspireerd door de britpop-scène. Met BOBBY C komt hij voor het eerst naar buiten met z'n solowerk: eerlijk, rechttoe rechtaan en no nonsense.

The Lighthouse
Okselfrisse, dansbare deuntjes die zo uit het repertoire van Two Door Cinema Club of Walk the moon zouden kunnen komen: dat is het handelsmerk van de Leuvense indiepopband The Lighthouse. Hun melodieuze cocktail van meerstemmige zang met gitaar, toetsen en swingende drums zorgt zowel op plaat als op het podium voor een instant goed humeur!

Vagabundos
De multiculturele, internationale en zeer ervaren opstelling van Vagabundos garandeert een zeer energiek en entertainende show. Ze brengen een mix van Funk, Reggae, Ska, Latin Jazz, Rock, …

Voor foto’s van deze editie kan je terecht op volgende link: https://flic.kr/s/aHskxGv4AA