Kerstdrink

Zoals elke zichzelf respecterende vereniging houdt ook onze scoutsgroep elk jaar een nieuwjaarsreceptie. Midden december mag je je dus als ouder of oud-leiding steeds aan een uitnodiging verwachten. Sinds enkele jaren noemen we dat de kerstdrink.

Wat is het concept?
Een kerstsfeer neemt onze binnenkoer over. Tussen tenten en rond de kerstboom drinken we een glas glühwein, chocomelk of special Xmas bier.

De kerstdrink valt op de eerste zaterdag van de kerstvakantie om 17 uur, na de activiteiten van alle takken.

Wie nodigen we met plezier uit voor dit gezellig samenzijn?
Al onze leden en hun ouders natuurlijk! Dus ook alle leidingbeheersploegoudercomitéVZW en klusjesman Ronny. Maar ook alle oud-leiding en oud-geëngageerden van beheersploeg en dergelijke mogen een kleurrijke uitnodiging in hun bus verwachten. Ook onze buren willen we graag ontmoeten op deze gelegenheid.

Kerstdrink 2010