Speculoosslag zaterdag 18 november

Beste Scoutsers en ouders van Scoutsers,

De koude wintermaanden komen er weer aan en wat past er oh zo goed bij
een warme tas chocomelk of koffie? Inderdaad, heerlijke speculoos!

Wij verkopen met de scouts ook dit jaar opnieuw die heerlijke lekkernij!
De speculoosslag gaat door op zaterdag 18 november.

Net zoals elk jaar kan je speculoos op voorhand bestellen en daar is een wedstrijd aan verbonden.
Heb je een tante, nonkel, oma, opa, buurmeisje, buurjongen, … die buiten Eeklo wonen
en graag speculoos eten (of gewoon de scouts willen sponseren), ga dan even bij hen langs.
De beste voorverkopers per tak die hun bestelling voor 16 november binnenbrengen krijgen een cadeautje.
Ben je al benieuwd en kan je niet wachten om te weten wat je kunt winnen? Wij sommen de prijzen even voor je op.

De best voorverkopende Kapoen kan een echte scouts brooddoos winnen, bij de Wouters is dit is een scouts T-shirt. Jonggivers daarvoor hebben we een magnesium firestick voorzien, de Givers kunnen een kampeerstoel winnen, de Jin die maken kans op een drankkaart voor de barfeesten en last but not least de Akabe, zij kunnen een drinkfles van onze scouts binnenhalen.

Het is niet de bedoeling dat jullie voor 18 november al in Eeklo van deur tot deur gaan want dan kunnen we op de speculoosslag zelf niets meer verkopen!

De bestelbon vind je hier

Je kan bij het speculoosteam (Simon Vyncke, Suzan, Fien De Sutter, Elise, Tymo  en Olivier) terecht met je vragen en eventuele andere informatie.

Contact: speculoos@scoutseeklo.be

Een stevige en vriendelijke linker,

Het speculoosteam