ONFSC 2017

Aan allen,

Misschien hebben jullie het al opgemerkt op de jaarkalender maar dit jaar is er helaas geen ONFSC gepland.

Normaal gezien plannen wij dit weekend eind juni.
We informeerden ons op ons Ten Doorn en PTI en er zouden nog examens gepland staan op 26 juni voor sommige afdelingen.
Voor de jongere kinderen is dit geen probleem maar de meeste oudercomitéleden hebben oudere kinderen die dan in de examens zitten.
Het eerste weekend van juli is ook niet mogelijk omdat we dan te dicht bij de zomerkampen van onze eigen scouts komen.
Dus rekening houdend met examens en kampen van de scouts hebben we besloten om het onfsc af te gelasten voor dit jaar.

Spijtig, maar er was niet echt een optie om een andere datum te vinden.
Dus het oudercomité gaat dit jaar met vervroegd verlof en we zien jullie graag terug 3de weekend van september op de startdag van de scouts

Liefs,
Het oudercomité