nieuwe maatregelen jeugdwerk

Beste ouders en leden

Volgens de nieuwe maatregelen mag de scouts de komende periode terug doorgaan voor alle leeftijden. Dit in bubbels van 10 leden.
Men vraagt om zich te beperken tot 1 georganiseerde vrijetijdsbesteding per week. Uw zoon/dochter mag dus bv. niet zowel naar de voetbaltraining, de scouts en naar de muziekschool gaan.

Deze regels kunnen - ⚠️ onder voorbehoud van het overlegcomité, verwacht nu donderdag - ingaan vanaf komend weekend en gelden deels tot en met 11 februari, deels tot en met 21 februari.

Belangrijk:
Wij vragen om alvast zo snel mogelijk een mail te sturen naar groepsleiding@scoutseeklo.be met de bevestiging of uw zoon of dochter al dan niet naar de scouts zal komen de komende periode. Op die manier kunnen we dit hele gebeuren op een veilige en overzichtelijke manier organiseren.

Meer info i.v.m. de maatregelen kan u hier vinden.
De takleiding zal u deze week ook nog verder op de hoogte houden i.v.m. de concrete info over de takwerking van uw zoon of dochter. Deze info zal u ook kunnen vinden onder 'activiteiten' op onze site

Mvg,
De groepsleiding