BBQ startdag 21 september

! KOM DAT ZIEN !
Kermis is in het land! Dit jaar stoppen ze ook op onze scouts om het nieuwe jaar in te wijden; tussen al onze scoutstenten staat op 21 september ook een kermistent. 🎪🎟️

Zoals elk jaar willen we het nieuwe scoutsjaar vieren met een KNAL. Om 14h geven we de nieuwe leidingssamenstelling prijs en openen we het scoutsjaar officieel. Ook dit jaar ontvangen we jullie kleine en grote spruiten met een geweldige, zelfgesjorde overgang* en ontzettende leuke spelletjes met een kermistwist. Dit jaar zal de startdag, in tegenstelling tot vorige jaren, niet meer met een zomerbar zijn maar wel met een verrukkelijke bbq op zaterdagnamiddag (17u). We nodigen jullie dan ook uit om gezellig samen met de (oud)leiding te genieten van al dat lekkers.

Inschrijven kan via de volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWKD3XTNksidOrcArijGlDq-2WoBEr...

We willen jullie er héél graag bij en kunnen niet wachten om dit scoutsjaar te starten!

Tot dan!

Stevige linker
De scoutsleiding

*De overgang geldt voor leden die van wouters naar jonggivers, jonggivers naar givers, givers naar jin of jin naar leiding gaan. Het is hun officiële 'overgang' van de ene tak naar de andere.