Wouters: Zomerkamp 2022

04/07/2022 - 09:00 tot 11/07/2022 - 17:00

Beste ouders, wouters

Binnenkort vertrekken we op zomerkamp. Het moment waar iedereen reeds een volledig jaar naar uitkijkt. Het thema van het kamp is regenboog, elke dag zal dus in het teken staan van een ander kleur. Het zou dan ook leuk zijn om in regenboogkledij te vertrekken, maar dat is absoluut geen must. U hoeft dus zeker geen extra kledij aan te schaffen.

Vertrek

Het kamp gaat door van maandag 4 juli tot en met 11 juli. We spreken op maandag 4 juli  af aan het station van Eeklo om 8:40.

We komen terug op maandag 11 juli aan het station van Eeklo om 16:49

Het kamp gaat door in Zutendaal, domein Hoffbauer – Poortgebouw

Voor wie een brief wil sturen:

Scouts Eeklo tav ‘naam wouter’
Hoffbauer – Poortgebouw
Trichterweg 33
3690 Zutendaal
België

Hoeveel kost dit?

De richtprijs van het kamp is €152,00 Dit kan u betalen op het rekeningnummer BE70 7370 0533 3225 met vermelding Naam + voornaam.
Voor mensen met een UiTPAS is de kostprijs € 38,00 met vermelding Naam + voornaam + UiTPAS + UiTPAS nummer.

Om het kamp voor iedereen mogelijk te maken, kunt u de totaalprijs ook in drie schijven betalen:

Een eerste schijf van €50,00 dient u te storten tegen 15/5/2022 op het rekeningnummer BE70 7370 0533 3225 met vermelding van Naam + voornaam + schijf 1.
Indien met komuitpas: €12,00 met vermelding van Naam + voornaam + schijf 1 + Uitpas + Uitpasnummer.

Een tweede schijf van € 50,00 dient u te storten tegen 31/5/2022 op het rekeningnummer BE70 7370 0533 3225 met vermelding van Naam + voornaam + schijf 2.
Indien met komuitpas: €12,00 met vermelding van Naam + voornaam + schijf 2 + Uitpas + Uitpasnummer.

Een derde schijf van €52,00 dient u te storten tegen 30/6/2022 op het rekeningnummer BE70 7370 0533 3225 met vermelding van Naam + voornaam + schijf 3.
Indien met komuitpas: €11,00 met vermelding van Naam + voornaam + schijf 1 + Uitpas + Uitpasnummer.

Pas als u deze stappen uitgevoerd heeft, is uw kind ingeschreven voor het kamp!

Wat neem je mee?

Lunchpakket voor op de trein met voldoende drinken!!!

Slaapgerief:

• Slaapzak, hoeslaken, kussen en kussenovertrek
  • Teddybeer
  • Pyjama
  • Zaklamp

Wasgerief:

• Washandjes
  • Handdoeken
  • Zeep + shampoo + douchegel
  • Deodorant
  • Tandpasta + borstel
  • Kam
  • Persoonlijke hygiëne

Kledij:

• SCOUTSUNIFORM
  • Truien, broeken, T-shirts
  • Stevige stapschoenen
  • Gewone schoenen, slippers
  • Regenkledij
  • Onderbroeken, kousen, bh’s
  • Zwemgerief!
  • Kledij die zeer vuil mag worden
  • ​​​​​​​​​Chique kleren in thema black & white

Allerlei:

• ISI+ kaart of paspoort (verplicht meebrengen, deze documenten dienen zodat wij jullie hulp kunnen bieden in tijden van nood)
  • 2 keukenhanddoeken
  • Individuele steekkaart:
  • Medicatie (verplicht doorgeven aan de leiding)
  • Boekje, strips, gezelschapsspelletjes
  • Briefpapier, adressen, postzegels
  • Zonnecrème, aftersun, muggenmelk
  • Feestelijke outfit
  • Klein rugzakje voor daguitstap

Wat breng je niet mee?

• Elektronica (horloge, gsm,…)
  • Snoep

Denk aan het gemak van je kind, steek daarom alles in 1 makkelijke draagbare RUGzak en probeer zoveel mogelijk materiaal/kledij te labelen.

En vergeet jullie lunchpakket + voldoende drinken niet!

Wij hebben er alvast zin in! Indien er nog vragen of opmerkingen zijn kan u altijd contact opnemen met de wouterleiding via wouters@scoutseeklo.be

TOT DAN!!!!

De leiding