Wouters-belofteweekend

15/03/2024 - 17:45 tot 17/03/2024 - 14:45

Hey toffe woutertjes

Het is zo ver, deze week is het BELOFTEWEEKEND.

Het belofteweekend zal doorgaan van vrijdag 15 tot zondag 17 maart. We gaan naar het terrein van Scouts Sint-Tarcisius. Het adres is Puitvoet 91C Sint-Niklaas.

Vertrek

We verzamelen vrijdag om 17u45 aan het station van Eeklo. Gelieve allemaal op tijd te komen, zodat we genoeg tijd hebben om de paspoorten (en medicijnen) te verzamelen, een dikke kus aan mama en papa te geven en onze trein te halen. Zorg ervoor dat jullie al gegeten hebben of voorzie een picknick, want er is enkel een soepje voorzien ’s avonds. Alles moet in één rugzak zitten die niet te zwaar is, zodat de wouters die zelf kunnen dragen bij het stappen van het station naar de weekendplaats.

Gelieve de forms in te vullen die naar jullie gemaild is. zodat we voldoende beloftetekens kunnen voorzien.

De prijs voor dit weekend bedraagt 45 euro per persoon. Voor personen met een Kom Uit Pas bedraagt de prijs 11.25 euro. Gelieve het bedrag over te maken naar het volgende rekeningnummer: BE70 7370 0533 3225 met de vermelding: naam kind + Belofte Weekend Wouters. Gelieve dit bedrag te betalen voor woensdag 13 maart.

Wat neem ik mee?

• Matje, kussen, slaapzak, knuffelbeer, pyjama
  • Wasgerief: washandje, handdoek, tandenborstel, tandpasta, kam, persoonlijke hygiëne, zeep en shampoo
  • Perfect scoutsuniform (groene broek, scoutshemd en das) We doen onze belofte dus dit moet pico bello in orde zijn!
  • Kledij: warme kleren! Voldoende truien, T-shirts, lange broeken, kousen en onderbroeken
  • Regenjas (want in België kan het altijd regenen) en eventueel muts, sjaal en handschoenen
  • Schoeisel: stevige stapschoenen en reserveschoenen
  • Allerlei: zaklamp, eventueel strip/gezelschapspelletje en 2 keukenhanddoeken
  • Paspoort + SIS-kaart
  • (medicijnen)
  • En jullie goed humeur natuurlijk :)

Wat neem ik niet mee?

Snoep, koeken, frisdrank, uurwerk, gsm (alle soorten technologische toestellen)

We komen zondagmiddag terug aan in het station van Eeklo om 14u49.

Wij kijken er alvast naar uit ! Tot dan 😊

Jullie superleuke wouterleiding