Kapoenen: kennismakingsweekend

12/10/2018 - 18:45 tot 13/10/2018 - 17:00

Dag liefste kapoenen,

dit weekend is het ons eerste weekend samen!! JOEPIE

Zijn jullie klaar om samen met je medekapoenen te komen overnachten in onze scoutslokalen? Wij kijken er alvast naar uit!

Praktische info voor jullie ouders:

We spreken vrijdagavond om 18.45u af op de binnenkoer aan onze scoutslokalen. Het weekend is gedaan op zaterdag omstreeks 17u en dan mogen de kapoenen terug naar huis!

Het weekend kost €10. Wij vragen om dit vrijdagavond cash af te geven aan de leiding.

Wat brengen jullie mee:

- slaapgerei: pyjama, matje + slaapzak, troeteldier

- toiletgerei: washandje + handdoek, zeep, tandenborstel + tandpasta

- verse kledij (speelkledij)

- dikke trui, (regen)jas + ev. handschoenen, sjaal, ... (afhankelijk van wat de weergoden voorspellen)

- keukenhanddoek

- strip/ klein spelletje

- das + gele scoutsT-shirt (indien al aangekocht)

- Medicatie (met bijhorende informatie) en/of paspoort wordt vrijdagavond aan de leiding afgegeven.

Wat nemen jullie NIET mee:

- snoep, chips, koeken, ...

- ipad, gsm, andere technolohische snufjes

De kapoenen mogen verkleed zijn als hun superheld!

Indien u nog verdere vragen heeft, aarzel niet om de leiding te contacteren via mail: kapoenen@scoutseeklo.be of telefooneer naar onze takverantwoordelijke Claire Boon: 0478/18.64.24

Hopelijk tot dan!

Vele groeten,