Jonggivers: techniekenweekend

Datum:
17/10/2020 - 10:00 tot 20:00

Beste ouders en leden

We hebben besloten om ons techniekenweekend in de huidige vorm niet te laten doorgaan.

Onze excuses dat we dit zo laat pas beslist hebben, maar na overleg met de jeugdconsulent en de noodplanningsambtenaar van stad Eeklo en geen enkel draaiboek dat ons tegensprak, was tot donderdagavond 17u alles nog zoals we jullie hadden meegedeeld.

Door code oranje mogen we maar met 1 bubbel van 20 mensen overnachten. Hierdoor hebben we besloten om geen overnachting te doen. Wat we wel gaan doen, is op zaterdag om 10u afspreken op de scouts, en dan ons “weekend” starten. We sjorren zelf onze vuurtafels en koken ’s avonds ons eigen potje. Iedereen gaat om 20u naar huis. Voor alle duidelijkheid: we bieden dus 2 maaltijden en een vieruurtje aan.

We vinden het zeer vervelend dat het zo moet lopen, maar dit leek ons de beste optie. Als er vragen zijn, stel ze gerust

Hopend op uw begrip

De jonggiverleiding

Wat neem ik mee?

• perfect uniform
  • kledij aangepast aan het weer (we blijven de ganse dag buiten!)
  • Goed humeur
  • sjorgoesting