Jonggivers: Opnieuw vergadering!!!

06/02/2021 - 14:00 tot 17:00

Dag Jogi's!

We zijn blij dat we terug scouts mogen doen, ook al zijn de maatregelen redelijk streng.

Zaterdag verzamelen we op het discuswerp-veld. Als je met de fiets komt, kom dan DIRECT naar het atletiekveld, je kan je fiets daar kwijt.

Zo vermijden we dat jullie in contact komen met andere bubbels.

Tijdens de hele vergadering draagt iedereen een mondmasker, zet dit dan ook op als je toekomt.

We vragen ook dat je inschrijft door te antwoorden op de e-mail die de groepsleiding heeft gestuurd, zo weten wij hoeveel bubbels we moeten vormen.

Als dat niet lukt, mag je ook gewoon mailen naar jonggivers@scoutseeklo.be.

Wij kijken er heel hard naar uit om jullie terug te zien! Voor zij die een andere hobby gekozen hebben: No hard feelings, maar je mist wel de beste vergaderingen van het jaar ;)

Tot zaterdag!

Jullie corona-buddies

PS: We mogen niet naar binnen door de corona-maatregelen, dus kleed je goed aan.