Jin: Retrovergadering

10/01/2015 - 14:00 tot 17:00
Jin

Dag Jinners,

Zaterdag 10 januari gaan we er eens een echte tsjil-retrovergadering van maken.

We keren 20 jaar terug in de tijd en gaan op zoek naar de scouts-roots van jullie ouders.

Den tijd van de stencil machine, de huis aan huis bezoeken, de welpen, de cassette recorders, de scouts petjes, de kampvaders, bloksport, export en coca cola, oxo,....

We verzamelen zaterdag 10 januari aan de scouts om 14u.

We brengen mee : warme kledij, stevige schoenen of laarzen, regenjas, eventueel een vuurstick. Een gitaar of ander muziek instrument is ook welkom.

Om 17u komen jullie opnieuw in de echte wereld terecht. De wereld van Wifi, smart phones, de jin zolder, den bar, pintjes aan 80 cent.

Bij echt slecht weer is er een filmvoorstelling voorzien. (gaston en leo, ghostbusters, E.T., rambo, Jaws,  ..... jullie kunnen zelf keuze bepalen).

We hopen alvast op jullie talrijke aanwezigheid en ook jullie ouders zijn nadien welkom in de retrobar.

Kleine tip : eet niet te veel op zaterdagmiddag.

Tot zaterdag

Jullie Jin leiding voor één dag

Inge en Seppe