Jin: Kamp 2021

04/07/2021 - 05:00 tot 18/07/2021 - 20:00
Jin

Beste ouders en Jinners

Het zomerkamp komt nu wel heel dicht bij. Wij hebben er alvast keieiei veel goesting in!!! Zoals jullie weten gaat het kamp door van 4 juli t.em. 18 juli. Hieronder vinden jullie wat extra info terug.

Praktisch

De dag voor vertrek (op 3 juli) spreken we af aan de scouts zodat we de busjes al op voorhand kunnen inladen. We verwachten jullie die dag om 14u op de scouts met al jullie gerief.

Op 4 juli spreken we om 5u ‘s ochtends (ja, je leest het goed :p) af op de scouts zodat we goed op tijd kunnen vertrekken aangezien we een lange tocht voor de boeg hebben.

Op 18 juli kunnen de mama’s en de papa’s jullie moe maar voldaan om 20u oppikken bij één van de leiding of bij de foerier thuis. (zodra we precies weten waar die zal zijn passen we dit krantje aan ;) )

Belangrijk: Gezien de huidige situatie moet iedereen beschikken over een digitaal coronacertificaat. Iedereen die nog geen twee weken volledig gevaccineerd is - wellicht het merendeel - en niet kan aantonen dat zij/hij antilichamen heeft, moet een covid-test ondergaan. Het negatief resultaat moet volgens de regels in Spanje verkregen zijn minder dan 48 uur voor aankomst in Spanje. Boek dus allemaal zo snel mogelijk een afspraak kort voor het vertrek om een PCR-test te laten afnemen. (Opgelet! Dit kan niet bij je huisdokter, wel bij ziekenhuislabo’s of private labo’s zoals deze: https://testcovid.doclr.be/#!/saps ). Wie nog niet volledig gevaccineerd is, krijgt normaal gezien twee gratis PCR-testen om te reizen en andere activiteiten te doen waarvoor je een test moet voorleggen.

Financieel

De kampprijs bedraagt € 320. Gelieve dit bedrag over te schrijven naar BE81 7370 0533 3124.

Wat neem je mee?

Eerst en vooral brengen we graag in herinnering dat de busjes goed vol zullen zitten en vragen we dan ook om zo compact mogelijk te pakken. Zorg ervoor dat alles in één grote rugzak past en dat bv. je chairke daar ook aan bevestigd is.

Kledij

• Scoutsuniform!
  • Schoenen (waaronder stapschoenen en eventueel strandsletsen)
  • (Stap)kousen
  • Ondergoed
  • T-shirts
  • Broeken
  • Truien (zorg dat je voldoende warme kleren mee hebt, ook in Spanje kan het ’s avonds serieus afkoelen)
  • Hoed / pet
  • Zwemshort / Bikini

Persoonlijke hygiëne

• Tandpasta en tandenborstel
  • Zonnecrème!
  • Shampoo en douchegel
  • Deo
  • Handdoek
  • Maandverbanden/ tampons
  • Compeed of andere pleisters

Andere

• Matje + slaapzak
  • Gamel (best 2) + bestek
  • Zaklamp
  • 2 Keukenhanddoeken!
  • Drinkbus
  • Insectenspray
  • Zakmes

Handbagage in kleine rugzak (meenemen bij vertrek)

• Identiteitskaart (de kopieën van de identiteitskaarten en de ouderlijke toestemmingen houden wij bij)
  • Europese ziekteverzekeringskaart
  • Zakgeld/ bankkaart (check zeker of je kaart werkt in het buitenland)
  • Ontbijt en lunchpakket
  • Drinkbus
  • Eventueel iets om je mee bezig te houden in de auto

Mochten jullie nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons de contacteren.

Met Vriendelijke Groet,

Tuur en Astrid