Givers: Techniekenweekend

09/10/2020 - 20:00 tot 11/10/2020 - 14:00

Dag kiendjes,

We zijn nog maar 3 zaterdagen ver in ons scoutsjaar en we vinden het zo leuk dat we jullie iets langer dan van 14-17u bij ons willen hebben. Daarom gaan we van’t weekend op TECHNIEKENWEEKEND. Omdat vorige week niet kon doorgaan, maken we er echt iets zots van. Afkomen dus!!

WANNEER?

We spreken op vrijdag 9 oktober om 20u op de scouts. Zondag 11 oktober zou het weekend eindigen om 14u.

WA KOST DA?

€15! Cash af te geven aan de leiding op vrijdagavond.

WAT NEEM IK MEE?

• €15 cash
  • Enthousiasme

WAT NEEM IK NIET MEE?

Snoep, drugs, alcohol, stoute manieren…

EXTRA:

Kidz die tijdens het weekend even weg moeten of later toekomen door voetbalmatch, training, of andere verplichtingen moeten dit OP VOORHAND laten weten via facebook of givers@scoutseeklo.be
Belangrijk: Probeer dit zoveel mogelijk te beperken in verband met coronamaatregelen.

Zin in?

T’zal wel zijn!

Tot dan xxx

PS: Vergeet jullie niet opnieuw in te schrijven voor komend scoutsjaar! Meer info: https://scoutseeklo.be/over-ons/inschrijven