Givers: Spaghettiweek - Spaghettiweekend

Datum:
04/04/2022 - 13:00 tot 10/04/2022 - 15:00

Dag Givers

Het is zover! Deze week en komend weekend draait alles rond onze spaghettiavond! Onderstaand kan je alle informatie terug vinden.

Spaghettiweek (4/4 - 8/4)

Elke dag van 13u00 tot 18u00 komen we samen op de scouts om de spaghettiavond voor te bereiden. Spaghettisaus maken, de zaal klaarzetten, leuke schilderijen maken in het thema... het hoort er allemaal bij.

Spaghettiweekend (8/4 - 10/4)

Van vrijdag 8/4 tot zondag 10/4 blijven we allen gezellig slapen op de scouts! Ook tijdens dit weekend staat alles in teken van onze spaghettiavond.

Op vrijdag spreken we op de scouts af om 19u30. Zo kunnen jullie na de voorbereidingsnamiddag nog even naar huis om iets te eten en wat gerief te gaan halen.

Zaterdagvoormiddag werken we de laatste zaken af, in de namiddag geven jullie leiding aan de takken! Meer info volgt in de spaghettiweek.

Zaterdagavond staan jullie achter de bar, afwas of dienen jullie spaghetti op!

Op zondag doen we met z'n allen de opkuis.

Wat brengen jullie mee?

- Perfect scoutsuniform

- Kleren voor een weekend

- Identiteitskaart

- €10 cash

Als je dit nog niet deed, laat zeker weten via dit formulier (https://forms.gle/ohmVbx3c5ycTKXFa9) wanneer jullie aanwezig kunnen zijn!

Hopelijk heeft iedereen er zin in. Het is voor jullie kamp hé, dus we verwachten wat motivatie :-))

Bij verdere vragen bel ons, of mail ons (givers@scoutseeklo.be)

Vele groetjes,

De leiding