akabe: kampkrantje

08/05/2023 - 08:15 tot 12/07/2023 - 15:45

Dag liefste akabe,

Hebben jullie er al een beetje zin in? De leiding kan in ieder geval al niet wachten om te vertrekken! Daarom zetten we hier nog even alle info snel op een rij zodanig dat we op kamp kunnen vertrekken zonder problemen.

Waar:
Jeugdverblijf De Axlandhoeve (https://www.axland.be/axland/index.php/nl-be/)

Stenenmuurstraat 64, 9112 Sinaai

Vertrek en terugkomst

We verzamelen op zaterdag 8 juli om 08u15 stipt aan het station van Eeklo. Op woensdag 12 juli komen we terug aan in Eeklo om 15u50 in het station. (aankomsttijd kan afwijken check dus zeker het krantje of mail)

Bij vertrek graag het paspoort van je kind afgeven aan de leiding net als eventuele medicatie.

Vergeet zeker je lunchpakket niet!!

prijs:

Bij het kamp horen er ook enkele betalingen. Om het wat toegankelijker te maken is er een mogelijkheid tot instant betaling of om te betalen in schijven.

De richtprijs van het kamp is €110,00. Dit kan u betalen op het rekeningnummer BE59 7370 0533 3326 met bij vermelding de naam en voornaam van het lid.
Voor mensen met een UiTPAS is de kostprijs € 27,50. Bij betalen graag een vermelding van de naam en voornaam van het lid + ‘UiTPAS’ + UiTPAS nummer.

Indien u wenst te betalen via schijven, kan dit als volgende:

• Een eerste schijf van €55,00 dient u te storten tegen 30/5/2022 op het rekeningnummer BE59 7370 0533 3326 met vermelding van de naam + voornaam  van het lid + schijf 1. Mensen met een UiTPAS betalen €14 met de vermelding van ook de naam en voornaam + ‘UiTPAS+ UiTPASnummer’ +  schijf 1.
  • Een tweede schijf en laatste schijf van € 55,00 dient u te storten tegen 30/06/2022 op het rekeningnummer BE59 7370 0533 3326 met vermelding van naam en voornaam van het lid + schijf 2. Mensen met een UiTPAS betalen €13,5 met vermelding van ook de naam en voornaam + ‘UiTPAS+ UiTPASnummer’ +  schijf 2.

Pas als u deze stappen uitgevoerd heeft is uw kind pas ingeschreven voor het kamp!

Een brief sturen is zeker mogelijk. Je kan deze aan ons afgeven voor kamp of je kan deze sturen naar:

Kapoenen Scouts Eeklo tav ‘naam kapoen’

Jeugdverblijf De Axlandhoeve

Stenenmuurstraat 64

9112 Sinaai

België

thema:

Dit jaar is het thema van het kamp beroepen. Vergeet dus zeker niet jullie beste verkleedkleren mee te nemen!

benodigdheden:

• Middaglunch voor op heenweg!!!
  • Slaapzak
  • Bedovertrek
  • Kussensloop
  • Pyjama
  • Knuffel
  • Toiletgerief (tandenborstel, douchegel, tandpasta, shampoo, kam…)
  • Handdoek
  • Washandjes
  • Onderbroeken
  • Kousen
  • Lange broek
  • Shortjes/korte broeken
  • T-shirts
  • Trui
  • T-shirt, broek, … die vuil mogen worden
  • Schoenen (evt. pantoffels voor binnen)
  • Keukenhanddoeken (2)
  • Zakdoeken
  • Zwembroek, bikini/badpak en badhanddoek
  • Zonnecrème &  after-sun
  • Anti-muggenmelk
  • Zaklamp
  • Briefpapier, enveloppe en postzegels (met adres klaar geschreven)
  • Kleine kampspelletjes en/of boekjes
  • Verkleedkleren (thema: jobs)
  • elektronica nemen we NIET mee!
  • Geen snoep, koeken of drank, de leiding confisqueert deze
  • Pet of hoedje tegen de zon
  • Regenjas

Best alles in 1 vaste rugzak steken die makkelijk draagbaar is en zoveel mogelijk spullen van naam voorzien.

Indien u vragen of opmerkingen heeft, kan u altijd de leiding contacteren via akabe@scoutseeklo.be

Met vriendelijke groeten
Manon, Caspar, Lukas, Eva en Renee