Givers: Buitenlands kamp Montenegro Belangrijke info
Beste ouder & Giver
Het buitenlands kamp (3 tot 17 juli) nadert met rasse schreden. Hoog tijd om jullie van wat meer informatie te voorzien.
Financieel
De totale kostprijs van het kamp bedraagt €320. Aangezien jullie al een voorschot van €150 betaald hebben, bedraagt het resterende bedrag €170. Gelieve dit voor 15 juni over te schrijven op BE92 7370 0533 3023 met vermelding van de naam van je Giver. De exacte begroting kan steeds opgevraagd worden via mail.
Wat neem je mee?
Het is zeer belangrijk dat je stapschoenen zijn ingewandeld! Neem niet meer dan het noodzakelijke mee. Het kan zijn dat je soms je grote trekrugzak een eindje moet dragen. De rugzak voor je handbagage is dezelfde rugdak die je gaat dragen tijdens de dagtochten. In deze file vind je meer info over hoe je het best je rugzak inlaadt.
I.Grote rugzak
A.Kleren
- (Stap)kousen
- Ondergoed
- T-shirts
- Broeken
- Lange broek
- Shorts
- Trui (fleece)
- Hoed / pet
- Zwemshort / Bikini
- Extra paar schoenen
B.Persoonlijke hygiëne
- Tandpasta / Zonnecrème / Douchegel / Shampoo / Deo
- Tandenborstel
- Washandje
- Handdoek
- Compeed
C.Andere
- Matje + slaapzak
- Gamel + bestek
- Zaklamp
- 2 Keukenhanddoeken!
- Drinkbus
- Druivensuiker
- Insectenspray
- Zakmes
II.Kampeerstoel
III.Kleine rugzak -> Handbagage
- ouderlijke toestemming
- Kopie van identiteitskaart
- Identiteitskaart
- Zakgeld: max. €20
- Ontbijt
- Drinkbus (vullen we terug op in Kroatië)
- Iets voor op het vliegtuig (boekje, pak kaarten, sudoku…)
IV.Wat doe ik aan bij vertrek?
- Kleine rugzak
- Perfect uniform + das
- Groene broek of rok
- Regenjas
- Stapschoenen
V.Wat neem ik niet mee op kamp?
- Alles van elektronica
- Snoep en dergelijke
- Stoute manieren
Wat mag er zeker niet in mijn handbagage?
- Vloeistoffen en gels > 100 ml
-> Water, deo, douchegel, tandpasta, mascara, lippenstift, lipgloss…
- Puntige voorwerpen/wapens
-> Zakmes, bestek, aansteker…
Praktisch
Baggage:
Je kan je grote trekrugzak en stoeltje afzetten op de scouts op zaterdag 30 juni om 19u.
De camionette is terug op vrijdag 20 juli. Het exacte tijdstip volgt nog.
Passen de data niet voor jou? Geen probleem, mail of bel om verder af te spreken.
Kindjes:
We spreken af op dinsdag 3 juli om 3u15 stipt ('s morgens!) aan de scoutslokalen. Iedereen dient in perfect scoutsuniform gekleed te zijn!
We landen op dinsdag 17 juli om 22u50 in Rotterdam. We zijn terug in Eeklo op woensdag 18 juli om 01u ’s nachts.
We zullen de ouders een sms’je sturen als we vertrekken in Rotterdam met het geschatte aankomstuur in Eeklo.
Vervoer luchthaven
We zoeken nog ouders om ons naar Rotterdam te brengen en op te halen. Op onderstaande links kun je invullen als je ons kan voeren en hoeveel plaatsen je hebt.
Dinsdag 3 juli om 3u15 Eeklo - Rotterdam:
https://doodle.com/poll/rvrtgr7xdqg2g37b
Dinsdag 17 juli om 22u50 Rotterdam – Eeklo:
https://doodle.com/poll/uqymbsyr2mbvpwtm
Papierwerk
Zoals eerder besproken op het infomoment dienen jullie volgende zaken in orde te brengen en door te mailen naar givers@scoutseeklo.be indien dit nog niet gebeurd is:
- Kopie van de identiteitskaart
- Ouderlijke toestemming voor het buitenland (Nederland, Kroatië, Bosnië-Herzegovina & Montenegro)
Ziekteverzekering
Neemt je kind medicatie of zijn er zaken die wij moeten weten? Gelieve ons op voorhand te contacteren.
Daar Montenegro nog geen lid is van de EU dien je een extra formulier in te vullen bij je ziekteverzekering. Voor de mensen die bij de CM zitten gaat dit als volgt:
Je moet een tijdelijk reisdocument aanvragen op: https://www.cm.be/selfservice/documenten/verblijf-buitenland
Je neemt een gele sticker+ bovenstaand document mee op kamp.
Mensen die bij een ander ziekenfonds zitten vragen dit best eens na.
Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet op ons de contacteren. Liefst via givers@scoutseeklo.be
Met Vriendelijke Groet
Simon, Tuur & Suzan