Zomerkamp AKABE

18/07/2016 - 08:00 tot 22/07/2016 - 16:30

Groepskamp Aarschot 2016

Na een jaar van ravotten en plezier hebben binnen onze eigen contreien, zien we het even wat verder. De zomervakantie is weer in aantocht en hoe kan je je vakantie beter vieren dan met ons op kamp te gaan en knotsgekke avonturen beleven? We zouden niets liever willen dan dat jij meegaat op het leukste kamp van de zomer: het groepskamp van 18-22 juli in Aarschot (Langedorp). Een groepskamp betekent dus dat we met alle takken (uitgezonderd de jin) samen op kamp zullen gaan. Wij weten dat het groepsgebeuren voor Akabe niet altijd even aangenaam is. Daarom voorzien wij naast enkele groepsspelen voornamelijk activiteiten die enkel voor onze tak bestemd zijn, zullen wij ons naar het kamp verplaatsten enkel met onze tak, hebben wij onze eigen verblijf dat deel uitmaakt van de totale kampplaats,… De Akabe blijft binnen onze vertrouwde groep.Liefste Akabe,

Een kamp zonder kampthema is geen kamp. Dit jaar staat ons kamp in teken van … evolutie! De evolutie der tijden. We zullen ons iedere dag in een andere tijdperk bevinden. Hoe cool is dat?

VERTREK
Op maandag 18 juli worden jullie stipt om 8u verwacht aan het station van Eeklo. Van daaruit vertrekken we samen richting Aarschot.

AANKOMST

Op vrijdag 22 juli keren wij jammer genoeg huiswaarts, maar natuurlijk met veel avonturen om met plezier aan terug te denken. Om 16u47 komen wij aan in Eeklo. Daar zullen jullie lieve mama’s en papa’s op jullie wachten en mogen jullie met hen mee naar huis.

Omgeving

Dit jaar gaan we met onze Akabe naar Langedorp (Aarschot), gelegen in provincie Vlaams-Brabant. We verblijven in kamphuis ‘Het Heideroosje’. Vlakbij het gebouw is er een groot grasveld.

Meenemen?

O         Scoutsdas

O         Scoutsuniform/scouts T-shirt, indien je deze hebt

KLEDIJ

O         Warme trui

O         Stevige schoenen

O         Regenkledij

O         Ondergoed en kousen

O         Broeken

O         T-shirts

O         Kleren die goed vuil mogen worden

SLAAPGERIEF

O         Hoeslaken

O         Kussensloop

O         Slaapzak

O         Eventueel knuffeldier

O         Pyjama

WASGERIEF

O         Washandjes

O         Handdoeken

O         Zeep/ shampoo

O         Tandpasta, Tandenborstel, bekertje

VARIA

O         Keukenhanddoek!

O         Eventuele medicatie (afgeven aan takleiding bij vertrek)

O         SIS-kaart of eID (afgeven aan takleiding bij vertrek)

O         Boek of strip

O        Zaklamp

O       Zonnecrème

O      Petje tegen de zon

O      Zwemgerief (badpak of bikini / zwembroekje (geen zwemshort) + extra handdoek)

O      Postkaartje, briefpapier, postzegel, schrijfgerief indien je een brief naar mama en papa wil
         sturen

O      Zakdoek

O      Linnenzak

O      Anti-muggenspray

O      Spelletje

Kostprijs
Maar wat kost dat nu precies, op kamp gaan? Het prijskaartje van het kamp bedraagt dit jaar € 75. Gelieve dit over te schrijven op het volgende rekeningnummer BE48 7370 0727 3427 met de vermelding van naam en voornaam van het kind. De prijs voor leden met een KomUitPas bedraagt 18,75 euro (25 % van de totale kampprijs).

OVERSCHRIJVEN KAN TOT EN MET 31 MEI!

Kampadres

Akabe scouts Eeklo

Volkensvoortstraat 18

3201 Langdorp